7 Ağustos 2012 Salı

YAZLIĞA KLİMA TAKTIRDIKK:)



Ne zamandır söyleye söyleye, anlata anlata, bağıra çağıra ve nihayetinde yazlığa gitmeye gitmeye oraya bir klimanın gerektiğine inandırdım inanı. Menapozlu bir kadın, andropozlu bir adam ve ergen bir genç kızın en önemli ortak noktasının, ısı algı reseptörlerimizdeki arızalı durum olduğuna ikna olundu sonunda. Ve bu hafta içi inan klima alımı için araştırmalarına başladı. İlk durak mitsubişhii olmuş. Eve gelip mitsunun nası bişi olduğunu anlatıyor bana. Sahne mutfak masası.

İnan- ben bugün mitsubişhiye gittim funda. Bakayım dedim klimalara..bunlar da broşür yane..o açıdan.

Ben- mitsu mu?? Sen kaç lira biliyosun demi onlar.

İnan- valla kadın dedi ki..jhhdıuhbnbn, kk jıdıhjojşşşşşşşşşşşjjıqqi,udheygvvcjhja,nxıwdvgvq jcbb juhuqhvucjnnnnnnnnnıwıe  cujhuwıbcn ccccccıjwıqwdn  zzzzzzzzzzzzzzzzzzjıhjduh  hhhhhhhjdonxnbzzzzzzzzıjıdjombbbbbbbbb  , ooooooo..cccbbbbbbj………vvb…

Ben- ABİ  NE KADINI NE MİTSUSU YAAA..4 KAAT Bİ KLİMAA KAFAYI MI YEDİN SEN, YOKSAM DA İŞİ BÜYÜTÜP, KOCAMANN DAG GİBİN YAPIP YAN MI ÇİZCEN YOKSA YAAA!!!!!!

İnan- ala alaaa dinlemiyosun kiii..BAKK KADIN DİYO Kİİİİİ..uhBLOUIHOIJICNBVHU  IJDUIHUU,NNCASUIUHIUS, NJ  NJHUIQPIO00 NMJCBNJJKKKN 44444444IJDIOJD  KASJIJBBNÖN BOI…

BEN – HATUN NASILDI İYİMİYDİ BARİ HAAA..DELİMİ NEE SALLA GİTSİN KARDEŞİM ALA ALAAAA..MİTUBİŞEYYY ZATENNNN YAAAAAAAA

İNAN- DİNLEMİYOSUNN AL NE YAPARSAN YAP KARDEŞİMMM BENDEN BU YANEEE ALA ALAAA KABAHAT BENDE UĞRAŞIYORUM ŞUNUNLAA..BİLİYOMUSUN SEN BEN NELER ÇEKTİMM, BİLİYOMUSUN BEN NELER GÖRDÜMM, BİLİYOMUSUN BEN  BENN BENN……

BEN-BİLİYORUMM !

İNAN- iyi..
…………………

Bu çok özel piyasa çalışması burada kapanmadı elbet..ikinci durak teknosaydı. Yer teknosa klimalar köşesi.

Ben-  aaa inan bak makinasız klima da varr ne iyi yaaa..

İnan- makinasız klima olmaz funda. Sıcak havayı dışarı vermesi lazım zira.

Ben içimden- (zira ne ?) sorarız sorarız ala alaaa. Bakarmısınız hanfendi bi dakkaa. 

Bu klimalar makinasız mı?

Hanfendi – evet.

Ben- aa, o zaman sıcak havayı nasıl veriyo dışarı??

Hanfendi – borusu var.

Ben- eee..ne yani. Boruyu nereye sokucaz?

İnan içinden- (ben biliyorum ama..neyyyseee)..

Hanfendi- duvarı delip dışarı çıkarcaanız.

Ben – hmm..tamam.

İnan- tamam mı?

Hanfendi- bence tamam.

Biz – evet..tamam.

Bütünüyle tamamlanan bu sohbetten sonra etrafa bakınca inanı, salon tipi yerden göge kadar uzanan büyük boy klimaların yanında buldum..tüm bedenimi bir korku kapladı ve başladım sormaya.

Ben- napıyosun burada?

İnan- klimaya bakıyorum.

Ben- haa tamam…eee?

İnan- acaba böle büyük bir şey mi alsak diyorum oraya..hem alt hem üst, hem iç hem dış, hem baş hem göt, hem sağ hem sol hem de……………..yani!

Ben- hmm..biraz fazla mı acep bu bizim çük kadar salona..diyorum.

İnan- yaa neden çükü böle küçümsüyorun sen yaaa..sen çüke kurban ol, biliyomusun ki o ne kadar muhteşem bir organizasyon o yaaa..

Ben- biliyorum.

İnan- iyi.

Ben- eee..

İnan-ne eeeee??

Ben-napcaz yani..sorsak mı acep hanfendiye bu aleti. Hanfendii hanfendiiiiii..bakarmısınız aceba lütfen..evet yine biz..malesef işte… hayat naparsınız..he hee..acaba bu özünde çok değerli kocamann alet,  bizim kıç kadar salonumuza uyar mı?

Hanfendi- sizce??

Ben-tamam..anlaşıldı.

İnan- anlamadım ben? Neden uymuyor??

Hanfendi- (bana dönerek)..siz anlatırsınız artık..

Ben-Anlaştık. Gel inancım biz şöle duvar tipi klimalara doğru uzanalım diyorum..bak ne ciciler ne güzeller demi..hadi canım hadiiiii..
(inanı yerden kazıyarak duvar tipi klimalara doğru uzandık)

Ben- ben diyorum ki aşağı bi 19 yukarılara da bi 9 veya 10 luk iki dene alalım. Yane 3 dene alalım diyorum.

İnan-bence aşağı 29 bin..hmmm yukarıya da 0 bin yeter.

Ben-iyi..soralım bakalım. Hanfendii..hanfendicimmm..canım hanımefendicimmm bi zahmet bize bakarmıydınız acebaaa??Ay evet yine biz..valla kozmik mizah yani, başka da bişey diyemiyorum yane. Aceba diyoruz..yine bizim kıç kadar evimize bi 19, iki dene de 9 mu alsak..yoksam da aşağıya bi 50 yukarıya da hiç..mi yapsak?

Hanfendi- valla en iyisi aşaa bi dene , odalara birer, banyoya bir, girişe de bir takarsanız en iyi sonucu alırsınız…diyebiliyorum…dermişimmm………hatta dedim.

İnan- anlamadım..ne alcaz yane??
Ben- babayı alcez inan..BABAYI ALCEZZZZ ANLADIN MI..tamam hanfendi..teşekkür ederiz.

İnan- NE DİYOSUN YAAA..NE ALCAAAMIZ BELLİ.. ALCAZ AŞAĞII Bİ DENE 24 OLCAK İŞTE..YOK AŞAĞI Bİ DENE YOK YUKARI ON DENEE..BEN NASIL KAZANIYORUM BU PARAYI BİLİYONMU SENNN..BEN NELER ÇEKİYORUM BİLİYONMU SENNNN..BEN NELERRRRR…

BEN- ben biliyorum inan..hanfendi de örendi şimdi.
İnan- peki.
………………………………………………………..

Eeveettt..ön çalışmalar bitti. Boşanmadan bu aşamayı geçtik diye sevinmek yokk..daha bunun eve bağlanma aşaması var :)
Klimanın yazlıkta nereye takılacağının ön projelendirmesi çalışması..yer ev. Sahne mutfak masası.

İnan- funda yaa bu klimayı nereye takcaz şeker?

Ben-nereye olursa..herşeye razıyım: )

İnan-ben diyorum ki, işyerimde BJHKHLUBN aleti var..o alet duvarda delik açıyo nah böle kocaman. Onu götüreyim oraya.

Ben- höö?? Ne için inan?

İnan- yaa şimdi o duvarlar delincek ya..ben klimacılarla aynı anda bi duvar delici nerden bulcam? En iyisi kendim deleyim diyorum.

Ben- haaa evet yaaa..yıllardır duvar deliyosun, ödüller aldınnn hatta kitap neyin yazdın yeni.. elbette senden iyisi bulunmaz bu işte. İyi iyi.
………………………………………………………………………………. .
YAAA SEN MANYAKMISIN NESİN YAAAAA..NE İŞİN VAR SENİN BAZUKAYLA MAZUKAYLA KAFAYI MI YEDİN ALAM BANA SABIR VER YAAAAA..!!!

İnan-  TAMAMM AL O ZAMAN SEN DEL DUVARIIIII..İLLA BEN Mİ DELCEM DEDİM AL SEN DEL..NE KISKANÇ KADIN OLDUN SEN YAAA AL İŞTE ALL..

Ben- YOK ARTIKKK..BENİM İŞİM Mİ KLİMA TAKMAK..HERKES İŞİNİ YAPSIN YETER AAA..

İnan- BEN DİNGOYU (evimizin 14 yaşındaki köpeği) ÇIKARIYORUM AMAAA..YAPIYORUM BEN İŞİMİ..

Ben- evet…………tamam,aferim.

İnan-tamam.
………………………………………………

Böylece projelendirme aşamasını da tamamlayarak cumartesi gününü dört gözle bekleyerek yattık uyuduk. Sabah kahvaltımızı koyduk, çaylarımızı aldık tam sofraya oturduk telefon çaldı.

Telefon- inan bey..biz çeşme yolundayız. Az sora sizin evdeyiz. Bekleriz efem.

İnan- haa..höö..tabe tabeee..görüşüzük. Ben gidiyorum funda adamlar eve gelmişşş..

Ben- ne evi yaa..yoldaymış onlar,daha çeşmeye gelcekler deee.. evi bulcaklar daaaaa, klimaları indircekler deeee..otur otur iç şu çayını yaaa..

Kapı-ÇATTTT.

Napalım..bekledik oldu işte. İnan yola çıktı ve ben arkadan eve gitmeye karar verdim. Eve gittiğimdeee ve kapıdan içeri adım attığımda şöle oldu. Yer: çeşme ev bahçesi.

Ben- aaaa elinize sağlık çocuklarrrr, ne habersiniz.

Çocuklardan büyük olanı- iyiyiz abla hoş geldin.

Ben- ne güzel olmuşşş makina hiç görünmüyo.

İnan- aa beğendi vallaaa..çocuklar yırttık haaa

Ben-makine görünmüyo da şu duvardan sarkan fil şeysi şeklindeki şeyler neyyyy??

Çocuklardan büyük olanı- onlar borular aplaaa..

Ben- sağol iyi ki söledin..peki bu borular denilen şeyler böle ortada mı kalcakk?

Çocuklardan büyük olanı- ………………….

İnan- ben dedimdi öle yapalım diye fundacımdı, canımdı.. şeyimdi..

Ben-pekiii o borulardan sular böle yerlere mi akcakkk??

Çocuklardan büyük olanı- altına bi pet şişe koycan aplammm..

Ben- haaa…öle miii..İNAN BU NE YAAAA MANYAKMISINIZ YAA BÖLE BORU MU TAKILIRR, NEYLE KAPANCAK BU YARAA, NASIL AFETCEMM BEN SİZİİİ,, NASIL…………………………………………..

İnan- YAA NE DİYOSUN SEN BİLİYOMUSUN BEN NELER ÇEKTİM ONU ORAYA TAKANA KADARRR!! YOK SİGORTASIII YOK ELEKTRİĞİİİ YOK DUVARIII YOK KLOZETİİ YOK PERGOLESİİ YOK…………..VGYUGYVBUYVCFYCTGVOOHB  UIHHP IOJFEOIUHWEFUHWJOPCKPASKCF  YOKK JNHFNKJNCKJ YOKK NJNVCNVŞN YOKKK DKNŞENŞLV ……………………………………………İNSAN Bİ ELİNİZE SAĞLIK DERRRR, İNSAN Bİ SEVGİ ŞEFKAT GÖSTERİRRR, İNSAN Bİ……………………..FIUSEHGIUVNBNNC VHUIEHYHEFUWVGBUIJBEDI…………………………………………..YAPMIYORUM İŞTEEEEE..AL SEN YAPPP

Ben- BENNN GELİNCEE ELİNİZE SAĞLIKK DEDİM Bİ KEREEE…PET ŞİŞE NEYİN DUYUNCA ŞİREZEM ŞAŞTI YAAA..SEN NE ALINIYOSUN HERŞEYİ ÜSTÜNE, ÜSTÜNE ÜSTÜNE YAAA………HVCVCHCBUGHOGHHVBF NHFIUWEHGFIUIEFNCJN…………………..FHEUFUIQBICBUE……………………………………………..EFHUIEHIUCVEWŞ……PET DİYO YAAAA..AL O PETİ YAAAAAAAA………………RGUETBVNBÖVV………………

Çocuklardan büyük olanı- ……………………..

Çocuklardan küçük olanı-..

İnan- güle güle çocuklarım..hıckkk..elinize gözünüze gönlünüze salıkkk..öpüyorum çok yanaklarınızdan, ananızın elinden babanızın elinden..çocuklara selamlarrrrr…….rrrrr………………rrrrr………..hıckkk…
................................................................................................

BEN-ben bi temizlik yapim…

İnan- iyi ..

Ben-iyi..
………………………………………………………….

Evettt..klimayı taktık. Oldu mu? Olsa da oldu, olmasa da oldu. Her zaman ki gibin yani..tüm zamanlar gibin : )

5 agustos Pazar 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder